skip to content

Vážení zákazníci,

dovolte nám poděkovat Vám za přízeň, kterou dlouhodobě projevujete společnosti AvalancheNet. Úroveň kvality poskytovaných služeb kromě Vás oslovila i společnost RYANT, s.r.o., která učinila původním majitelům AvalancheNetu nabídku na odprodej firmy, a tak dne 6.4.2010 došlo k významné změně v majetkové struktuře společnosti AvalancheNet. Jediným společníkem (a majitelem firmy) se stala společnost RYANT. Tato změna má samozřejmě i další konsekvence, z nichž ty nejdůležitější jsou:

 

  1. Změna v oprávnění jednat za společnost: jednateli AvalancheNet, s.r.o., jsou od 6.4.2010 Pavel Ryant a Karel Doležal, bývalí společníci a jednatelé nejsou nadále oprávněni k žádným právním úkonům jménem společnosti.
  2. Změna v technickém zajištění služeb: veškerý technický provoz společnosti AvalancheNet včetně zákaznické podpory zajišťuje od 12.4.2010 firma soLNet, s.r.o., v níž RYANT vlastní 51%, a tudíž je podle obchodního zákoníku osobou propojenou s AvalancheNetem.
  3. Novinkou, která bude zavedena od května t.r., je možnost rozšíření služeb o předplacenou technickou podpory v režimu 16x7 (každodenně včetně sobot, nedělí a státních svátků od 6:00 do 22:00).
  4. Během srpna tohoto roku plánujeme rovněž vylepšení stávající infrastruktury, a to zejména v oblasti bezpečnosti. Začátkem září bude implementováno modernější řešení ochrany proti nevyžádané poště (antispam) a virům (antivir).
  5. V blízke době  bude dále zaveden náš osvědčený helpdeskový systém, který Vám usnadní zadávání a sledování průběhu řešení Vašich požadavků. O zavedení tohoto systému, jehož využití pro Vás bude bezplatné, Vás budeme informovat prostřednictvím webových stránek.
Původní kontakty na AvalancheNet zůstávají platné přinejmenším do konce července t.r., nově lze využít i kontakt na tým zákaznické linky soLNetu: e-mail: support(at)eoutlook.cz, tel.: +420 737 743 587, sip: hotline(at)solnet.cz.
 Zákaznická linka soLNetu je dostupná ve všední dny od 9:00 do 17:00, v případě urgentních zákaznických požadavků ji lze za příplatek využít i mimo tuto dobu. Pro zákazníky AvalancheNetu, kteří byli doposud zvyklí na podporu od 8:00 do 16:00, bude navíc přinejmenším do konce července t.r. realizována podpora ve všední dny i mezi 8:00-9:00 bezplatně.

Pracovníci týmu zákaznické linky, kteří s Vámi budou nejčastěji komunikovat, jsou Mgr. Petr Jurášek, Mgr. Petr Nesnídal a Mgr. Martin Procházka. Rovněž jsme dojednali prodloužení spolupráce přinejmenším do konce letošního roku s Ing. Martinem Fridrichem, kterého většina z Vás z dřívější éry AvalancheNetu zná. Naším cílem je, abyste byli se službami AvalancheNetu spokojeni přinejmenším tak, jako doposud. Jakékoli Vaše připomínky, nápady na zlepšení či případné stížnosti neváhejte sdělit osobám odpovědným za kvalitu služeb AvalancheNetu, kterými jsou:

Mgr. Petr Jurášek, manažer týmu zákaznické linky soLNet,
e-mail: petr.jurasek(at)solnet.cz, tel.: +420 777 572 391
Mgr. Martin Povolný, výkonný ředitel soLNet,
e-mail: martin.povolny(at)solnet.cz, tel.: +420 777 714 458

Věříme, že nám zachováte svou přízeň a že budete se službami firmy AvalancheNet i nadále spokojeni.
S pozdravem

Pavel Ryant a Karel Doležal, jednatelé AvalancheNet, s.r.o.

O společnosti RYANT, s.r.o.

RYANT je poskytovatelem služeb v oblasti informačních technologií, jejichž koncovými uživateli je všech pět nejvýznamnějších českých telekomunikačních operátorů, čtyři z pěti nejvýznamnějších bank, několik dalších finančních institucí, mnoho komerčních firem a v neposlední řadě několik ministerstev či krajských úřadů a desítky městských úřadů a magistrátů. Bezmála 50 pracovníků společnosti RYANT je rozmístěno na centrále ve Znojmě a pobočkách v Praze, Brně, Ostravě a Bratislavě.

Společnost RYANT realizovala řešení poštovních a groupwarových serverů pro takové zákazníky, jako jsou např. ING pojišťovna či Statutární město Ústí nad Labem (prostřednictvím jeho dceřiné společnosti Metropolnet).
V roce 2008 koupila společnost RYANT 51% podíl ve společnosti soLNet, v roce 2010 získala 100% podíl ve společnosti AvalancheNet.


O společnosti soLNet, s.r.o.

Společnost soLNet vznikla v roce 2001 a již od doby svého založení se zaměřuje především na outsourcing serverů. soLNet je ryze technologicky orientovanou společností, která mj. vyvinula vlastní serverová řešení pro mailový či souborový server, firewall, VoIP ústřednu a sofistikovaný webově orientovaný informační systém webIS. Zákazníky soLNetu jsou mj. organizace jako např. AG Foods, ČZ Strakonice, Illusion Softworks, Krajská hygienická stanice JmK, OP Prostějov, Rabat či Státní zemědělská a potravinářská inspekce. soLNet má centrálu v Brně a pobočku v Olomouci.

soLNet v současné době provozuje více než 20.000 e-mailových účtů na bezmála 200 zákaznických serverech. Od 12.04.2010 je soLNet výhradním servisním partnerem společnosti AvalancheNet.


O společnosti AvalancheNet, s.r.o.

Společnost AvalancheNet je od svého založení v roce 2004 předním provozovatelem služeb hostované Microsoft Exchange v ČR. Mimo služeb mail hostingu zajišťuje i podporu pro několik set uživatelů zařízení BlackBerry a poskytuje konzultační služby.

Dne 06.04.2010 se jediným společníkem AvalancheNetu stala společnost RYANT. Od 12.04.2010 se jejím výhradním servisním partnerem stala firma soLNet.

Jednateli všech tří společností (RYANT, soLNet, AvalancheNet) jsou shodně:

Pavel Ryant, e-mail: pavel(at)ryant.cz, tel.: +420 602 734 665
Karel Doležal, e-mail: karel.dolezal(at)ryant.cz, tel.: +420 724 315 07

English version