skip to content

RoadSync FAQ - nejčastější otázky a odpovědi k produktu RoadSync

Jaké telefony mohou být použity pro RoadSync? Jaké telefony mohou být použity pro RoadSync?
Zakoupil jsem si RoadSync, na serveru máme CA certifikát, ale objevuje se mi na telefonu chyba! Zakoupil jsem si RoadSync, na serveru máme CA certifikát, ale objevuje se mi na telefonu chyba!


Jaké telefony mohou být použity pro RoadSync? Jaké telefony mohou být použity pro RoadSync?

Výčet telefonů podporující aplikaci RoadSync naleznete na stránkách výrobce DataViz: http://www.dataviz.com/solutions/enterprise/roadsync/supported_devices.html


Zakoupil jsem si RoadSync, na serveru máme CA certifikát, ale objevuje se mi na telefonu chyba! Zakoupil jsem si RoadSync, na serveru máme CA certifikát, ale objevuje se mi na telefonu chyba!

Patrně nemáte v telefonu nainstalován certifikát vydaný uznávanou CA autoritou. K odstranění této chyby je nutné naimportovat certifikát do telefonu, popřípadě přidat certifikát do důvěryhodných kořenových certifikátů. Postupujte, prosím, dle následujícího návodu:

  1. V Internet Exploreru, otevřete Nástroje > Možnosti Internetu > Obsah > Certifikáty > Důvěryhodné kořenové certifikační úřady.
  2. Pokud zde není uveden Váš certifikát, naimportujte a přidejte jej do seznamu důvěryhodných kořenových certifikačních úřadů. Vyberte Váš certifikát a zvolte funkci "Exportovat".
  3. Jako formát vyberte DER encoded binary X.509 (.CER).
  4. Klepněte na "Další" a uložte jej, poté klepněte na "Další" a "Ukončit".
  5. Přes Bluetooth nebo IR tento certifikát přeneste do telefonu.
  6. Otevřete certifikát na telefonu. Nyní by měl být v seznamu (Settings > Security > Certificate Management) a při synchronizaci se neobjeví chybová hláška.