skip to content

Přechod služeb eoutlook.cz na MS Exchange 2010

Vážení zákazníci,

s radostí Vám oznamujeme, že 4.4.2011 v 18:00 bude spuštěn projekt, jehož hlavním cílem je upgrade našeho systému MS Exchange z verze 2007 na verzi 2010.

Nová verze přinese především:

Kontakty pro elektronickou fakturaci

V rámci kontinuálního zlepšování našich služeb jsme zohlednili časté požadavky našich uživatelů a zahájili přechod na elektronickou fakturaci. První elektronické faktury budou generovány k 1.1.2011. Pokud si přejete, aby Vám byly doručovány na jinou e-mailovou adresu, než na tu, kterou máte uvedenou jako kontaktní u naši společnosti, dejte nám prosím vědět.

Helpdeskový systém - spuštění

Vážení zákazníci,  

dne 22.11.2010 jsme v rámci zlepšování našich služeb uvedli do provozu helpdeskový systém Request Tracker. Pro veškeré vaše e-mailové dotazy a požadavky, které zašlete na adresu support@eoutlook.cz, se nyní automaticky zakládají tikety. O stavu řešení vašich požadavků a dotazů se můžete kdykoli informovat prostřednictvím administračního rozhraní, kde po kliknutí na tlačítko "Helpdesk" a odsouhlasení otevření nového okna uvidíte seznam vašich otevřených požadavků.

 Věříme, že stejně jako všechna předchozí vylepšení, i helpdeskový systém přispěje k vaší spokojenosti s našimi službami.

 Váš Team eOutlook

Nové stránky a produkty, nové ceny služeb

Vážení zákazníci,

 vítejte na nově upraveném webu společnosti AvalancheNet. Věříme, že nová verze stránek pro vás bude přehlednější a že vám pomůže lépe se zorientovat v nabídce našich služeb.

Zároveň s úpravou webu jsme pro vás připravili několik novinek:

Akce 1 měsíc zdarma

1.11.2010

Každý zákazník, který si u naší společnosti objedná jednu ze služeb eOutlook nebo BlackBerry na období 1 roku, zaplatí jenom za období 11 měsíců. Každá objednávka začíná být fakturována až začátkem následujícího měsíce, což pro Vás znamená možnost ušetřit až 2 měsíční platby. Noví zákaznící si mohou naše služby objednat přes webové stránky. Stávající zákazníci, kteří mají zájem ušetřit a změnit fakturační cyklus, nechť, prosím, kontaktují naši hotline.

Další zlepšení poskytovaných služeb

Vážení zákazníci,

rádi bychom vás informovali o několika novinkách, které vám ulehčí práci a zvýší kvalitu našich služeb.

Vylepšená verze samoobslužného portálu

Vážení zákazníci,

dne 3.8.2010 jsme pro Vás upravili webovou aplikaci určenou pro administraci Vašich poštovních schránek, uživatelů a dalších dat. Rozhraní aplikace jsme zjednodušili tak, abychom Vám maximálně usnadnili její ovládání. Aplikace je dostupná na adrese https://admin.eoutlook.eu. Po přihlášení doporučujeme nastudování manuálu, který je dostupný v hlavním menu (HTML či PDF verze). V případě, že nemáte přihlašovací údaje, kontaktujte naší hotlinku, která Vám přístup zařídí.

Změna v majetkové struktuře

Vážení zákazníci,

dovolte nám poděkovat Vám za přízeň, kterou dlouhodobě projevujete společnosti AvalancheNet. Úroveň kvality poskytovaných služeb kromě Vás oslovila i společnost RYANT, s.r.o., která učinila původním majitelům AvalancheNetu nabídku na odprodej firmy, a tak dne 6.4.2010 došlo k významné změně v majetkové struktuře společnosti AvalancheNet. Jediným společníkem (a majitelem firmy) se stala společnost RYANT. Tato změna má samozřejmě i další konsekvence, z nichž ty nejdůležitější jsou:

Syndikovat obsah